2. FÁZE

Začínáte druhou fázi detoxu. Zde by už neměli být znatelné výkyvy energie. Naopak, celerová šťáva působí jako přírodní energizér. Ranní vyprazdňování by mělo být do devíti hodin ráno maximálně. Ideálně ihned po vypití vody s citrónem. Tu nepijte příliš studenou. Ideálně v pokojové teplotě. 

Po probuzení

Plán 4.- 6.den

Po 30 minutách

Po dálšich 30 minutách

Zákusek

Oběd

Zákusek

 450 ml vody s citronovou nebo limetkovou šťávou z půlky citronu nebo limetky, pokud pocitově cítíte, že potřebujete více citrónu či limety, klidně dejte dvojitou dávku šťávy.

450 až 500 ml čerstvě vylisované šťávy z řapíkatého celeru.

smoothie z jednoho banánu, 100 g borůvek a 100 g zeleného listového – lebedy, divokých plevelů nebo špenát (ten ale odvádí z těla vápník) Pokud potřebujete více energie, při větší nadváze, můžete do smoothie přidat lžičku kvalitního medu.

svačinka jablko.

jakákoliv zeleninová polévka vařená či syrová, ale bez přidání tuku. Mírně osolit. Použít ideálně lžičku ječmenného nebo rýžového misa. (recepty na polévky najdete v detox receptáři)

svačinka jablko, hruška nebo datle.

Večeře

Zákusek

1,5 hodiny před spaním

1 hodinu před spaním (půl hodiny po vodě s citronem)

tepelně upravená zelenina bez oleje, nebo syrový salát, či kombinace tepelně upravené zeleniny a salátu.

pokud máte hlad jablko.

opět 450 ml vody s citronem a nebo limetkou.

malý šálek čaje s meduňkou nebo Ibiškem.