1. FÁZE

Ideální je kůru obohatit o probiotika Stelkor 3x denně půl lžičky. (zakoupíte v e-shopu) Ta urychlují proces čištění střev od patogenů, udržují zdravou mikroflóru, obohacují tělo o komplex vitamínů, včetně B12, B6. Dále dodávají enzymy a bílkoviny.  Ideální je začít o víkendu, v sobotu, nebo v neděli. Také je dobré pít filtrovanou vodu. Já používám coralový prášek. 

Po probuzení 

Plán 1.-3.den

Po 30 minutách 

Po dalších 30 minutách

Zákusek

Oběd

Zákusek

Večeře

Zákusek

1,5 hodiny před spaním

1 hodinu před spaním (půl hodiny po vodě s citronem)

 450 ml vody s citronovou nebo limetkovou šťávou z půlky citronu nebo limetky, pokud pocitově cítíte, že potřebujete více citrónu či limety, klidně dejte dvojitou dávku šťávy

450 až 500 ml čerstvě vylisované šťávy z řapíkatého celeru

smoothie z jednoho banánu, 100 g borůvek a 100 g zeleného listového – lebedy, divokých plevelů nebo špenát (ten ale odvádí z těla vápník) Pokud potřebujete více energie, při větší nadváze, můžete do smoothie přidat lžičku kvalitního medu

svačinka jablko

jakákoliv zeleninová polévka vařená či syrová, ale spolovinou vašeho běžného množství oleje. Mírně osolit. Použít ideálně lžičku ječmenného nebo rýžového misa. (recepty na polévky najdete v detox receptáři)

Doporučuji recepty:

1. den polévka z červené řepy a mrkve s Misem

2. den polévka z červené řepy a mrkve s Misem

3. den letní květáková polévka s mrkví a chilli

svačinka jablko, hruška nebo datle

tepelně upravená zelenina s rostlinným olejem v polovičním množstvím a nebo syrový salát. 

Doporučuji tyto recepty:

1. den Cuketa s ředkví a kmínem + salát a okurka

2. den Brokolice, květák a mrkev + salát

3. den Brokolice, květák a ředkev s Ume octem a řasou Nori + salát

pokud máte hlad jablko

opět 450 ml vody s citronem a nebo limetkou

malý šálek čaje s meduňkou nebo Ibiškem